Tüm Türkiye'ye Ücretsiz Kargo & Kapıda Ödeme Güvencesi

Web sitemizde mümkün olan en iyi deneyimi sunmak için çerezleri kullanıyoruz. Web sitemizin düzgün çalışmasını sağlamak için teknik olarak gerekli çerezler ayarlanmalıdır. Hangi kategorilere izin vermek istediğinize karar verebilirsiniz. Seçtiğiniz ayarlara bağlı olarak, web sitesinin tüm işlevlerinin artık kullanılamayabileceğini lütfen unutmayın.

SIK SORULAN SORULAR


Teslimat süresi ne kadar sürüyor?


Teslimat sürelerimiz dönemsel olarak farklılık göstermekle birlikte mobilya gurubu ürünlerde 20-30 gün, berlirli ilçelere ise 10 iş günüdür.


Ürünü satın aldıktan sonra montajını yapıyor musunuz?


Ürünlerimiz demonte olmadığı için kurulum gerektirmemektedir. Ürün paketini açarak ürünlerinizi kullanmaya. başlayabilirsiniz.


Yurtiçi her yere gönderebiliyor musunuz?


Türkiye’nin her yerine kapı önü adrese teslim gönderim yapmaktayız.

Ödemeyi gerçekleştirdim şuan ne yapmalıyım?


Eğer ödemeyi Kredi Kartı ile yaptıysanız;

Müşteri temsilcimiz sizi arayıp siparişinizin onaylandığını söyleyip teslimat tarihi ve diğer detaylar ile ilgili size bilgi verecektir.

Eğer ödemeyi Banka Havalesi ile yaptıysanız;  WhatsApp hattımızdan banka dekontunu gönderdikten sonra müşteri temsilcimiz sizi arayıp teslimat tarihi ve diğer detaylar ile ilgili bilgi verecektir.


Siparişi verdikten sonra sevkiyat süreci ile ilgili bilgi verebilir misiniz?


  • Siparişinizi oluşturduktan sonra seçmiş olduğunuz ödeme yöntemine göre ödemeniz kontrol edilir.
  • Ödeme onayı muhasebe departmanı tarafından alındıktan sonra siparişiniz işleme alınır ve termin süreleri içinde sevkiyata hazır hale getirilir.
  • Sevkiyat planlaması yapıldıktan sonra ilgili personelimiz iletişime geçerek size sevkiyat tarihi ile ilgili bilgi verilir.
  • Son olarak planlanan tarihte sevkiyat gerçekleştirilir ve ürünler adresinize teslim edilir


Havale / EFT gerçekleştirdim. Haber vermem gerekiyor mu?


WhatsApp hattımızdan banka dekontunu göndermeniz gerekmektedir. Aksi takdirde siparişinizin onaylanması gecikeceğinden, teslimat süreside gecikecektir.


Ürünün parçası eksik/hasarlı geldi ne yapmam gerekiyor


İletişim kanallarımızı kullanarak müşteri temsilcisine bilgi vermeniz yeterlidir. Sonrasında en kısa sürede eksik ya da hasarlı parça ile ilgili aksiyon alınacaktır.

İletişim Kanallarımız;

WhatsApp Hattımız : +90 531 927 7838

Telefon Numaramız: +90 532 402 5103

Mail Adresimiz: info@depodunya.com