Tüm Türkiye'ye Ücretsiz Kargo & Kapıda Ödeme Güvencesi

Logo

Sepetiniz Boş

Logo

Web sitemizde mümkün olan en iyi deneyimi sunmak için çerezleri kullanıyoruz. Web sitemizin düzgün çalışmasını sağlamak için teknik olarak gerekli çerezler ayarlanmalıdır. Hangi kategorilere izin vermek istediğinize karar verebilirsiniz. Seçtiğiniz ayarlara bağlı olarak, web sitesinin tüm işlevlerinin artık kullanılamayabileceğini lütfen unutmayın.

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

 

1.TARAFLAR

İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi (Kısaca “Sözleşme” olarak anılacaktır.) aşağıda yer alan Taraflar arasında Sözleşme’de belirtilen hüküm ve koşullar çerçevelenerek düzenli olarak imzalanmıştır.

 

 

ALIC:

Adı Soyadı:

Adres :

Telefon :

E-Posta :

Tarih :

 

SATICI/SAĞLAYICI:

Unvanı : DEPO DÜNYA A.Ş.

                        Yetkili Bayi

Adres: Oymaağaç mahallesi. 3112 sokak. No:27/H KOCASİNAN/KAYSERİ

Telefon : +90 532 402 51 03

Faks:



 

ALICI, SATICI Sözleşmesi'nde ayrı ayrı "Taraf" ile birlikte "Taraflar" olarak anılacaktır.

2.TANIMLAR

İşbu Sözleşme’nin ödemelerinde ve yorumlanmasında yazılı operasyon karşılarındaki yazılı açıklamalar ifade edileceklerdir.

a) ALICI: Alıcı veya Alıcının uluslararası üçüncü kişiyi ifade eder.

b) SATICI/SAĞLAYICI:(DEPO DÜNYA A.Ş. veya sistem tarafından atanacak depodunya.com.tr Platform üzerinden yapılan satışlarda faturaları düzenleyen ürün teslimatını gerçekleştiren Yetkili Bayi ifade eder.

c) ÜRETİCİ: DEPO DÜNYA A.Ş. ifade eder.

d) STANDART ÜRÜN: ALICI’nın özelliklerine göre özellikleri değişmeyen, kurulum gerektirmeyen standart ürünlerdir.

e) ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN: ALICI’nın amacına yönelik özel olarak üretilen ve/veya kurulabilen ürünlerdir. Örneğin kumaş rengi ve türü değiştirilenler, ahşap malzeme ve benzeri özelliği değiştirilen mobilyalar, montajı ve montajı yapılan her türlü panel ürünleri, mobilyalar, özel ölçü ile üretilen ürünler, ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN kategorisine girer.

f) HİJYEN ÜRÜN/LERİ: Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurlar olan ürün, sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan yatak, yastık ve diğer ev tekstili ürünleri

g) NAKLİYELİ ÜRÜN: Ürün teslimatının SATICI/SAĞLAYICI’nın nakliye ekipleri tarafından gerçekleştirilen ürünlerdir.

h) KARGOLU ÜRÜN: Ürün teslimatının anlaşmalı kargo firmalarıyla gerçekleştirilen ürünlerdir.

ı) TEŞHİR ÜRÜN: İstikbal Mağaza’larında sunulan ürünlerdir.

i) OUTLET ÜRÜNLER: İstikbal Mağaza’larında sunulan outlet ürünlerdir.

j)SANAL POS: Bilgisayar ortamında yapılan kredi kartı ödeme yöntemini ifade eder.

k) PLATFORM: Mülkiyeti ve 6769 sayılı Sınai Mülkiyet Kanunu ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu saklanmakta her türlü fikri ve sınai hakları ÜRETİCİ'ye ait olan ve işbu Sözleşme ve Bayilik Sözleşmesi'nde kayıtlı Hizmetler'in sunulmakta olduğu depodunya.com.tr ve bağlantılı tüm diğer alan adlarında mevcut olan internet sitesi ile mobil Uygulama, sosyal medya/lar(Twitter,Instagram,Facebook ve diğerleri), pazar yerleri ve Bayi'nin, ÜRETİCİ ile Platform'da bulunarak veya Platform üzerinden yapılan durdurulması ÜRETİCİ'nin taleplerine Hizmet verebilmesi için gerekli işlemleri gerçekleştirebildiği, kendisinden uygun talep alınan firma/kişisel olarak girildiği, satış işlem detaylarını takip edebildiği, özel sanal yazılım ifade eder.

l) MAĞAZA: Sunumun yapıldığı İstikbal mağazasını ifade eder.

m) MEVZUAT: 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’u, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’ni (RG:27.11.2014/29188) ve ilgili diğer sair yasal düzenlemeler

3.KONU

İşbu Sözleşme'nin konusu, ALICI'nın ÜRETİCİ'ye ait PLATFORM'a bağlı tüm uygulamalar üzerinden elektronik analizler sipariş edilmekte, Ön Bilgilendirme Formu ve PLATFORM'da ürünler ve satış bedeli belirtilen bozulmayan (“ÜRÜN”) dağıtımı ve satışı ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun (“6502 Sayılı Kanun”) ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümlerinin sağlanması; Tarafların karşılıklı hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesidir.

İşbu Sözleşme'nin Taraflar'ı Sözleşme tahtında Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik'ten sorumlu olduklarını ve sorumluluklarını bildiklerini ve anladıklarını kabul ve beyan ederler.

ALICI, PLATFORM üzerinden satın alınmış olduğu/ler'in temel özellikleri, tüm vergiler dahilinde satış fiyatı ve ödeme şekli, teslimat, varsa montaj esasları ile fiyatı ve cayma hakkı ile cayma ücreti kullanımn ürün koşulları, SATICI/SAĞLAYICI'nın tam ticari açıklaması, açık adresi ve iletişim bilgilerine ve ön bilgilendirmenin verilerinin dağılımını, performansın bilgi sahibi olup olmadığına ilişkin bilgiler, ön bilgilendirmeyi ve işbu Sözleşme'yi teyit etmekle ödeme bedelinin girileceğini anladığını, ön bilgilendirmenin sözleşmesinin verilerinin bir parçası haline geldiğini ve tüm bu bilgileri edinerek, elektronik olarak ÜRÜN/ler'i satın almak için gerekli onayları kabul eder, beyan ve taahhüt eder.

 

 

 

 

SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN/ÜRÜNLERE İLİŞKİN BİLGİLER

Sözleşme konusu ürün veya hizmetin adı, adeti, KDV dahil satış fiyatı, ödeme şekli ve varsa vergiler dahilinde montaj ücretine ilişkin temel özellikler aşağıdaki şekildedir;

 

ÜRÜN

CİNSİ

BİRİM FİYAT(TL)

adet

TOPLAM(T)

Ödemesi (KDV Dahil) Toplam Toplam

…………………..

 

 

Hizmet Bedeli : 0,00 TL

Kargo Bedeli : 0,00 TL

Nakliye Bedeli : 0,00 TL

Kurulum Bedeli-1(…. Ürün için) : 0,00 TL

KDV Tutarı : …… TL

Toplam Fatura Tutarı : …… TL

Ödenen : ……..TL

Ekstra Bilgiler:

Kargo Ücreti : 0,00 TL ( SATICI/SAĞLAYICI’nın anlaşmalı kargo şirketi olması durumunda SATICI/SAĞLAYICI tarafıca ödenir. )

Nakliye Ücreti : 0,00 TL( SATICI/SAĞLAYICI’nın anlaşmalı nakliye şirketi olması durumunda SATICI/SAĞLAYICI tarafından ödeme yapılır. )

Peşin Satış Tutarı : ………. TL

Satış Tutarı : …………..TL

Hediye Kartı Tutarı : 0,00 TL

Komisyon Tutarı : 0,00 TL

Alıcı Şehir : ………

Alıcı İlçe : ……….

Alıcı Ad/Soyadı/Ünvanı : ………

Teslimat Adresi :…………

Ödeme Şekli : ………….

 

Sorun yaşanması durumunda 0850 222 33 44 numaralı telefondan çağrı merkezimizi seçip siparişiniz ile ilgili iletişime geçebilirsiniz.

 

ÖDEME ŞEKLİ

5.1. Kredi Kartı İle Ödeme

a) ALICI, kredi kartı ile ödeme dağıtmayı tercih ederek PLATFORM'da alışverişini tamamlamadan önce ilgili sayfadaki kredi kartını alacaktır.



b) ALICI, uygun olduğu ölçüde yer alan taksit seçeneklerinden dilediğini tercih edebilir veya tek çekim seçeneği ile ödemeyi gerçekleştirebilir.



c) ALICI’nın banka kampanyaları düzenleyerek seçilen taksit adedinin daha üstünde bir taksit adedi uygulayabilir, taksit öteleme gibi hizmetler sunabilir. Bu tür kampanyalar ALICI bankasının inisiyatifindedir ve SATICI/SAĞLAYICI’nın ve/veya ÜRETİCİ’nin bilgileri dahilinde olması durumunda PLATFORM’da kampanyalar hakkında bilgi verilmektedir.



ç) ALICI’nın taksit seçeneklerinden birisini tercih etmesi durumunda, kredi kartının hesap kesim kısımları sipariş toplamı taksitinden adedine bölünerek kredi kartı özeti ALICI bankası tarafından yansıtılacaktır. Banka taksit tutarlarını küsurat farklarını dikkate alarak aylara eşit olarak dağıtmayabilir. Detaylı ödeme planının ALICI bankasının inisiyatifindedir.



d) Diğer taraftan vadeli satışların sadece paraya ait kartları ile yapılması nedeniyle, ALICI, ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili bilgileri bankasından ayrıca teyit alabileceğiniz, yürürlükte bulunan MEVZUAT kredi gücününce faiz ve temerrüt faizi ile ilgili hükümlerin banka ve ALICI arasındaki kredi kartı döngüsü kapsamına gireceğini, beyan ve taahhüt eder.



e) ALICI'nın kredi kartı ile yaptığı işlemlerde geçici olarak azaltılması durumunda ALICI bankanın kendisi ile yaptığı kredi kartı sözleşmesi süresi çerçevesinde faiz ödemesi ve bankaya karşı sorumlu olacaktır.



f) ALICI, kredi kartı ile ödeme yöntemi sırasında verilecek kart miktarlarının miktarından sorumlu olacaktır.



g) Kredi kartı ile ödeme yöntemi seçeneği kullanılarak yapılan ödemelerde, karttan hamili dışında bir başkası tarafından hukuka aykırı şekilde kullanılması halinde Banka Kartları ve Kredi Kartları Kanunu ve Banka Kartları ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmelik hükmüne göre işlem yapılır.

5.2. Havale/Eft İle Ödeme

 

a) ALICI, havale/EFT ile ödeme yapmayı tercih ettiğinde DEPO DÜNYA A.Ş. A.Ş banka IBAN bilgileri ALICI ile PLATFORM üzerinden paylaşılacaktır.



b) ALICI, havale/EFT ile ödemeyi gerçekleştirdikten sonra ödemenin ÜRETİCİ banka hesabına saklanmasından sonra sipariş onayı alınacaktır. ALICI transfer açıklama bölümü sipariş referans numarası yazılmalıdır.

 

TESLİMAT

 

a) Ürün teslimatı, SATICI/SAĞLAYICI'nın anlaşmalı olduğu kargo ve/veya nakliye şirketi aracılığıyla yasal süreyi aşmamak için bir ürün için ALICI'nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa sağlanan ve sağlam olarak faturası ile birlikte teslim edilir. Teslim anında ALICI'nın bulunmaması durumunda dahi SATICI/SAĞLAYICI edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul alma. Bu nedenle, ALICI'nın ürününün geç teslim almasından ve/veya hiç teslim edilmesinden kaynaklanan zararlardan ve giderlerden SATICI/SAĞLAYICI sorumlu değildir. Savaş, doğal afet, ayaklanma, grev, lokavt, sel, yangın, deprem gibi SATICI/SAĞLAYICI’nın herhangi bir kusuru hariç ortaya çıkan ve makul sonuçlarle engelleyemeyeceği hallerde bu süre uzayabilir. Ürün/ler’in teslimat sürelerinde Platform üzerinden ALICI’ya sunulan termin koşulları uyumlu ve Taraflar için bağlayıcıdır. Adalara, denizin artan zenginliği ve yurt genelinde teslimat yapılamamaktadır.

 

b) SATICI/SAĞLAYICI, Sözleşme konusu ürün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'un m.d. 55 ve 56 hükümlerine uygun olarak Garanti Belgesi Yönetmeliği kapsamında garanti belgesi düzenleme zorunlu ise garanti belgeleri ve Tanıtma ve Kullanım Kılavuzu Yönetmeliği belirtilmeyen tanıtım kılavuzu ile teslim edilmesinden sorumludur.

 

6.1. Nakliyeli Ürünlerin teslimatı

 

a) Planlanan teslimat bilgileri 1-3 gün önce SMS veya arama yoluyla ALICI'ya ulaşılır ve ALICI'nın kopyaları alınır. Teslimat planları sistem tarafından otomatik olarak hazırlandığı için özel durumlar dışında değişiklik yapılmaz.



b) Teslimat günü, teslimat için varış öncesinde gün içerisinde ALICI aranarak bilgi verilir.



c) ALICI'nın özel durumu veya belirtilen adreste kimsenin bulunmadığı ve teslimatın gerçekleştirilemediği, 2. teslimat en az 14(ondört) gün sonra için yeniden planlanır ve yeni nakliye organizasyonu için SATICI/SAĞLAYICI sepetinin %5'i oranında nakliye bedelini ALICI' ve talep edilebilir.



d) Kurulum içeren nakliyeli teslimatlarda(ek kurulum hizmeti hariç), kurulum teslimatı ile aynı gün yapılır. Farklı bir gün için kurulum planlanmaz.



e) Teslimat sırasında bir problemin fark edilmesi durumunda, problemin teslimat ekibi tarafından sağlanacak teslimat koşulları ALICI tarafından belirtilmesi gerekir. Ek kurulum ücreti belirtilmeden satışı yapılan Ürünlerin teslimi ve kurulumu ücretsiz olarak yapılır.


f) Binada yük asansörü olmaması ve ürünün bina içine sığmaması gibi durumlar için asansörün bozulması durumunda sorumluluk ALICI'ya aittir. Bu durumda SATCI/SAĞLAYICI’ya önceden bilgi kaydıyla SATICI/SAĞLAYICI tarafından ALICI’ya gerekli hazırlık yapılması için süre verilmesi.

6.2.Kargolu Ürünlerin dağıtımı

 

a) Kargo ile gönderilecek ÜRÜN/ler kargoya verildiğinde ilgili kargo şirketi ve kargo takip numarası SMS ve e-posta yoluyla ALICI ile paylaşılır.



b) Hacmi 30 desi ve üzeri olan paketler bina kapısında teslim edilir.



c) ALICI, Sözleşme konusu ÜRÜN/ler'i teslim almadan incelemeden önce incelemeye devam edecek, ezik, kırık, ambalajı yırtılmış ve ayıplı ÜRÜN/ler'i kargo şirketinden teslim almayacak. Teslim alınan ÜRÜN/ler’in hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilmesi. Teslimden sonra ÜRÜN/ler'in dayanıklılığının korunması, ALICI'ya aittir. Cayma hakkı kullanılacaksa ÜRÜN/ler kullanılmamalıdır. Fatura fatura edilmelidir.



d) Kargoların teslimatlarını yapamadıkları köy, kasaba veya şehirdeki uzak noktalarda kargo, en yakın merkez mağazaya kadar ısıtılır ve ALICI’nın buradan teslim alınması için bilgilendirme yapılır. ALICI’nın belirtilen süre içinde kargoyu teslim alması gerekecek.

 

6.3. Kurulum Satın Alma Opsiyonlu Ürünler Hizmetinin Dağıtımı

a) Kurulumu ALICI’ya ait olan ÜRÜN/ler’de ek kurulum hizmeti satın alınması ise ÜRÜN teslimatının en geç 7(yedi) gün içerisinde kurulum hizmeti planlanır.



b) Planlanan hizmet işlemleri 1-3 gün önce SMS veya arama yoluyla ALICI'ya ulaşılır ve ALICI'nın kopyalanması alınır. Hizmet planları sistem tarafından otomatik olarak hazırlandığı için özel durumlar dışında değişiklik yapılmaz.



c) Kurulum günü, kurulum için gelmeden önce gün içerisinde aranıp bilgi verilir.



d) Ek kurulum hizmeti alınan ÜRÜN/ler'in, kurulum ürünü gelmeden önce genişleme kontrolü ALICI'nın sorumluluğundadır. Kurulum hizmetinden önce ÜRÜN/ler’de bir eksik varsa, bunların olması önemlidir.



e) Ek kurulum hizmeti ile yapılandırılmış ÜRÜN/ler'in ayrıntıları durumunda ÜRÜN/ler'in yeniden demonte yapımı ALICI'ya aittir.



f) Elektrik bağlantısı kesintili kurulum işlemleri SATICI/SAĞLAYICI tarafından yapılamaz.

SİPARİŞİN İPTALİ

 

ALICI henüz teslim edilmeyen ÜRÜN/ler'de sipariş miktarı 3(üç) gün içerisinde ücretsiz iptal talebinde bulunabilir. 3. gün sonrasındaki iptalin kopması için Cayma Hakkı, Ürün iadesinin geçerliliği geçerlidir.

 

CAYMA HAKKI, ÜRÜN İADESİ VE DEĞİŞİMİ

 

8.1. ALICI, STANDART ÜRÜN/ler'de teslim miktarını 14(ondört) gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin veya cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. ALICI'nın cayma hakkına ilişkin süre, mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ALICI'nın ÜRÜN/ler'i teslim alındığı gün başlar. Ancak ALICI, Sözleşme'nin kuruluşundan ÜRÜN/ler'in teslimine kadar ki sürede para harcayabilir.

8.2. Cayma hakkı bilgilerinin belirlenmesinde; Tek sipariş konusu olan ancak tedarik, üretim, stok vb. gibi parçalar ayrı ayrı tarihlerde teslim edilen ÜRÜN/ler’in olması halinde son malın teslim tarihi dikkate alınmaz. Birden fazla parçanın bir araya getirilmesi ile tamamlanan ürünlerde ise son parçanın teslim tarihi dikkate alınabilir. Aynı ÜRÜN/ler'in belirli bir süre boyunca düzenli olarak tesliminin yapıldığı sözleşmelerde ilk ürün teslim tarihi dikkate alınmaz.

8.3. ALICI cayma talebini 4443344 nolu telefondan çağrı merkezini takabilirsiniz. ALICI Cayma parayı kullanarak iptal ve iade işlemleri yapmak için web sitesindeki Siparişlerim bölümünden talimatları izleyerek gerçekleştirebilirsiniz.

 

8.4. ALICI tarafından cayma bedelin, ÜRÜN/ler’in kendisine teslimini takip eden 14 (ondört) günlük süre içerisinde yazılı veya müşteri hizmetleri aracılığıyla sözlü olarak SATICI/SAĞLAYICI’ya bildirimde bulunmasının kullanılmaması durumunda, ÜRÜN/ler anlaşmalınakliye markası ile teslim edildiyse;

SATICI/SAĞLAYICI, anlaşmalı nakliye şirketi ile gönderilen ÜRÜN/ÜRÜNLER’i ilk satıldığı şekli yani demonte edilmiş olarak fatura aslı ile birlikte talepn kendisine iletildiği tarihten itibaren 7-14 gün içinde kurulum yapılan adres tutularak teslim edilir.

ALICI tarafından cayma fiyatın, ÜRÜN/ler'in kendisine teslimini takip eden 14 (ondört) günlük süre içerisinde web sitesindeki siparişlerim bölümünden veya çağrı merkezi/ müşteri hizmetleri aracılığıyla sözlü olarak SATICI/SAĞLAYICI'ya bildirimde bulunmasının kullanılması, ÜRÜN/ler anlaşmalı kargo firma ile teslim edildiyse;

ALICI, cayma parasını kullanıyorna tedariki SATICI/SAĞLAYICI’ya yönlendirme artışı 10(on) gün içinde anlaşmalı kargo firması ile gönderilen ÜRÜN’ü demonte şekilde SATICI/SAĞLAYICI veya yetkilendirilmiş 3. kişiye; teslim edilen ürün faturası, (İade edilmek istenen ürün faturası kurumsal firmaya temizlenirse, iade işlemi düzenlememiş olduğu iade faturası ile birlikte sunulması gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI düzenlenmediği takdirde tamamlanamayacaktır.) kargo teslimat tutanağının yeri, faturanın yer alan cayma dosyasını doldurup imzalayarak, iade edilebilecek uygun kutuda, ambalajında, varsa standart aksesuarlarla birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak geri yüklemek zorundaydı. İşbu maddede sayılan belgeler eksik veya eksik, bozuk olarak gönderilen ÜRÜN/ler, karşı ödemeli olarak ALICI’ya geri gönderilecek ve bedeli iade edilmeyecektir.

8.5. ALICI, cayma hakkı konusu olan ÜRÜN'ü anlaşmalı nakliye ve/veya kargo şirketi ile ücretsiz olarak geri gönderebilir. SATICI/SAĞLAYICI'nın anlaşması olduğu nakliye ve/veya kargo şirketi dışında başka bir şirket tarafından seçilir, SATICI/SAĞLAYICI'nın anlaşmalı kargo şirketi ile gönderilen ÜRÜN'ün nakliye şirketi ile gönderilmek istenmesi veya tam olarak yapılmayan yürütülür iadelerin tüm masrafları ALICI'ya ait olacaktır. ALICI’nın bulunduğu yerde SATICI/SAĞLAYICI’nın anlaşmalı olduğu kargo deposunda olmasına rağmen, ürünün başka bir firma ile karşı ödemeli olarak gönderilmesi durumunda, iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülerek bakiyesi kalması halinde kalan tutar iade edilir.

8.6. ALICI’nın cayma hakkı kullanım süresi daha sonra, STANDART ÜRÜN’lerde keyfi iade alınmamaktadır.

 

8.7. ALICI, ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜNLER’de cayma hakkını kullanamaz.

 

8.8. ALICI’nın ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜNLER’e yönelik iade talebi durumlarında SATICI/SAĞLAYICI, ALICI’nın iade talebini geri çevirmek adına ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN fiyatı üzerinden %30 kesme ile iade alma hakkına sahiptir. Bu talep teslim işlemleri sonraki 14(ondört) gün için geçerlidir.

 

Aşağıdaki bakımsız satışına ilişkin sözleşmelerde cayma hakkının kullanılması:



- Fiyatı finansal piyasalardaki para birimlerine bağlı olarak sürdürülebilir ve SATICİ, ÜRETİCİ veya SAĞLAYICI’nın kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler,



- ALICI’nın istediği veya kişisel olarak kişiselleştirebileceği mallara ilişkin sözleşmeler,



- Hijyen Ürünleri ile ilgili sözleşmeler,



- Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve parça temininin ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler,



- Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, hijyenin kopyalanması ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler,

-ALICI’nın mutad kullanım hataları dışında ALICI’dan kaynaklandığı SATICI/SAĞLAYICI tarafıca tespit edilen mallara ilişkin sözleşmeler ile ilgili olarak,

 

8.9. ALICI cayma süresi içerisinde ÜRÜN’ü korunurne, teknik özellikleri ve kullanma talimatlarına uygun olarak muhafaza edilmezse, meydana gelen değişikliklerden ve bozulmalardan sorumlu olacaktır.



8.10. NAKLİYELİ ÜRÜN’ler SATICI/SAĞLAYICI’nın kendi teslimat ekibi tarafından tarafıca iade alınıp alınmayacağı, ÜRÜN/ler’in teslimatının kargo ile yapılması ÜRÜN durumunda ÜRÜN iadeleri kargo ile ALICI tarafından yapılabilir. ürün türü kargo olan ÜRÜN/ler'in teslimatı nakliye ile yapılmış olsa bile, teslimat kargo ile ALICI tarafından yapılmalıdır.

 

8.11. ALICI'nın cayma kusuru durumunda kusurdan kaynaklanan bir hastalıktan kaynaklanan bir azalma olursa veya iade imkansızlaşırsa ALICI kusuru oranında SATICI/SAĞLAYICI'nın zararlarını(mal bedeli, sözleşme harcaması için yapılan masraflar vb diğer) tazmin etmekle harcamak.



8.12. Ticaret Bakanlığı Depreme Yardım Seferberliği kapsamında verilen siparişleriniz Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinin Cayma ücretin istisnaları olarak adlandırılan 15 inci maddenin birinci fıkrasının (h) bendinde yer alan; Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, hijyenin boşanması ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşme kapsamında değerlendirildiği için siparişinizden cayma imkanız bulunmamaktadır.

ÜRÜN’ÜN TEDARİKÇİ ÜÇÜNCÜ KİŞİ TARAFINDAN SEVKİYATI

9.1. Tedarikçinin üçüncü kişi tarafından ALICI’ya iletilmesi durumunda ALICI iadesi, iptal ve cayma bedelinin kullanımı başta olmak üzere işbu sözleşme hükümlerinin yürürlükte olduğunu ve geçerli olduğunu bilmekte ve ÜRÜNÜ kabul etmektedir.

9.2. ÜRÜN’ün Tedarikçi Üçüncü Kişi tarafından sevkiyatının yapılması Üçüncü Kişi ile ALICI arasında ilişkilerle ilgili sözleşme imzalanmayacak olup ALICI ödeme başta olmak üzere her türlü yükümlülüklerini ÜRETİCİ ve SATICI/SAĞLAYICI’ya karşı yerine getirecektir.

9.3. Ürünün Tedarikçisinin Üçüncü Kişi tarafından sevkiyatının durumları SATICI/SAĞLAYICI tarafından ALICI'ya ödeme. ALICI kendisine yapılan bu bildirim ile Sözleşme'de belirtilen amaçlarla ve 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ve ilgili MEVZUAT'a uygun olarak SATICI/SAĞLAYICI ile kaydedilen kişisel verilerin üçüncü kişiye aktarıldığını bilmekte ve kabul etmektedir.

ÖDEME İADESİ VE PROSEDÜRÜ

Sipariş İptali ile ilgili ödeme süreci, ALICI’nın talep gönderimini takip eden 7(yedi) iş günü içerisinde başlatılır.



ÜRÜN değişimi ile ilgili iade ödeme süreci, ÜRÜN’ün SATICI/SAĞLAYICI’ya erişmesini takip eden 7(yedi) iş günü içinde başlatılır.



Katılım alt limiti olan bir kampanya dahilinde gerçekleşen siparişlerin iade ücreti hesaplamaları yapılırken, kalan sipariş tutarının alt limiti karşılandığı miktarda mevcut kampanya devre dışı kalır ve ücret miktarı kalan tutara göre hesaplanır.

10.1. Kredi Kartı İle Ödemede İade

a) ALICI ürünü kaç taksit ile aldıysa banka ALICI’ya geri ödemesini taksitle yapmaktadır. Banka tarafından ALICI’ya yapılacak iade şekli BANKA ile ALICI arasında olup SATICI/SAĞLAYICI ve/veya ÜRETİCİ’nin bu konuda herhangi bir sorumluluğu yoktur.



b) ÜRETİCİ banka ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, banka poslarından yapılan taksitli harcamaların ALICI'nın kredi kartına ödenmesi durumunda, konuyla ilgili müdahil kesinti durumunun kesilmesi için talep edilen iade tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına banka tarafından aktarılır. ALICI'nın satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesimi kesilmezse her ay kartı 1 (bir) iade yansıyacak ve ALICI iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri alındıktan sonra, iade anında ödenmiş olduğu taksitleri sayılana kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.



c) Kart ile arama mal ve hizmetin ödenmesi durumunda ÜRETİCİ, Banka ile yapılmış olan sözleşme gereği ALICI'ya nakit para ile ödeme yapamaz. Kredi kartıyla yapılan ödemelerin yerine aynı kredi kartına yapılır.

10.2. Havale/Eft Ile Ödemede İade

a) ALICI’nın verdiği beyanname banka hesabına iade edilir.

 

10.3. Hediye Çeki ile Yapılan Ödemede İade



a) Hediye çeki sırasında gerçekleşen siparişlerde nakit ödeme yapılamaz, iade hediye çeki ile yapılır.

 

GARANTİ KAPSAMI VE SATIŞ SONRASI HİZMETLER

Satılan ÜRÜN, SATICI/SAĞLAYICI tarafından 2(iki) sene boyunca garanti kapsamındadır.

ÜRÜN'de üretilen bir yıpranma değişimi halinde SATICI/SAĞLAYICI, garanti süresi içerisinde talepin kendilerinin iletilmesinden itibaren yasal sürelerde sorunu çözmeyi taahhüt eder. üretimdeki kusurlar, teslimat anında SATICI/SAĞLAYICI’ya bildirilmelidir.

ALICI’nın kullanım sorunlarından olaylar durumları Garanti Kapsamında değildir.

 

GENEL HÜKÜMLER

12.1. ALICI, ÜRETİCİ’ye ait PLATFORM’da Sözleşme konusu ÜRÜN/ler’in temel özellikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgilerin saklandığı, sahibi bilgi olup olmadığı, elektronik ortamda tutulması gereken teyidi kabul, beyan ve taahhüt eder. ALICI'nın; Ön Bilgilendirmeyi elektronik ortamda teyit etmesi, mesafeli satış ömrünün dağılmasından önce, SATICI /SAĞLAYICI tarafından ALICI' ya teslim edilmesi gereken adresi, siparişi verilen ÜRÜN/ler'e ait temel özellikler, bozulmayan vergiler dahil fiyatını, ödeme ve teslimatın tamamlanması de doğru ve olarak kabul ettiğini, beyan ve taahhütte bulunduğunu beyan eder. SATICI/SAĞLAYICI, dilediği zaman ve mevcut herhangi bir bildirime gerek olmaksızın, ürün fiyatlarını değiştirme ve/veya kampanya koşulları ve bitiş tarihi haber vermeksizin değiştirme hakkını saklı tutar.

12.2. Sözleşme konusu onun bir ürünü, yasal süreyi aşmamak kaydıyla ALICI'nın yerleşim yeri uzaklığına bağlı olarak PLATFORM'daki ön bilgiler bölümünde belirtilen bölgesel ALICI veya ALICI'nın gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içinde ürün ALICI’ya olağanüstü bozulma gecikmeler hariç teslim edilememesi durumunda, ALICI’nın Sözleşmesi’ni feshetme hakkı saklıdır. ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN’lerde sevkiyat tarihi değişkenlik gösterebileceği gibi sevkiyat bilgisi ALICI ile paylaşılacaktır. Sözleşme konusu ÜRÜN/ler’in üçüncü kişi bir tedarikçiden temin edilmesi halinde tedarik süreci yaşanabilecek aksamalarda teslim süresi ayrıca ilave edilecek ve yeni sevkiyat tarihi bilgisi ALICI ile paylaşılacaktır. 10.1. Kredi Kartı İle Ödemede İade

a) ALICI ürünü kaç taksit ile aldıysa banka ALICI’ya geri ödemesini taksitle yapmaktadır. Banka tarafından ALICI’ya yapılacak iade şekli BANKA ile ALICI arasında olup SATICI/SAĞLAYICI ve/veya ÜRETİCİ’nin bu konuda herhangi bir sorumluluğu yoktur.



b) ÜRETİCİ banka ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, banka poslarından yapılan taksitli harcamaların ALICI'nın kredi kartına ödenmesi durumunda, konuyla ilgili müdahil kesinti durumunun kesilmesi için talep edilen iade tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına banka tarafından aktarılır. ALICI'nın satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesimi kesilmezse her ay kartı 1 (bir) iade yansıyacak ve ALICI iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri alındıktan sonra, iade anında ödenmiş olduğu taksitleri sayılana kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.



c) Kart ile arama mal ve hizmetin ödenmesi durumunda ÜRETİCİ, Banka ile yapılmış olan sözleşme gereği ALICI'ya nakit para ile ödeme yapamaz. Kredi kartıyla yapılan ödemelerin yerine aynı kredi kartına yapılır.

10.2. Havale/Eft Ile Ödemede İade

a) ALICI’nın verdiği beyanname banka hesabına iade edilir.

 

10.3. Hediye Çeki ile Yapılan Ödemede İade



a) Hediye çeki sırasında gerçekleşen siparişlerde nakit ödeme yapılamaz, iade hediye çeki ile yapılır.

 

GARANTİ KAPSAMI VE SATIŞ SONRASI HİZMETLER

Satılan ÜRÜN, SATICI/SAĞLAYICI tarafından 2(iki) sene boyunca garanti kapsamındadır.

ÜRÜN'de üretilen bir yıpranma değişimi halinde SATICI/SAĞLAYICI, garanti süresi içerisinde talepin kendilerinin iletilmesinden itibaren yasal sürelerde sorunu çözmeyi taahhüt eder. üretimdeki kusurlar, teslimat anında SATICI/SAĞLAYICI’ya bildirilmelidir.

ALICI’nın kullanım sorunlarından olaylar durumları Garanti Kapsamında değildir.

 

GENEL HÜKÜMLER

12.1. ALICI, ÜRETİCİ’ye ait PLATFORM’da Sözleşme konusu ÜRÜN/ler’in temel özellikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgilerin saklandığı, sahibi bilgi olup olmadığı, elektronik ortamda tutulması gereken teyidi kabul, beyan ve taahhüt eder. ALICI'nın; Ön Bilgilendirmeyi elektronik ortamda teyit etmesi, mesafeli satış ömrünün dağılmasından önce, SATICI /SAĞLAYICI tarafından ALICI' ya teslim edilmesi gereken adresi, siparişi verilen ÜRÜN/ler'e ait temel özellikler, bozulmayan vergiler dahil fiyatını, ödeme ve teslimatın tamamlanması de doğru ve olarak kabul ettiğini, beyan ve taahhütte bulunduğunu beyan eder. SATICI/SAĞLAYICI, dilediği zaman ve mevcut herhangi bir bildirime gerek olmaksızın, ürün fiyatlarını değiştirme ve/veya kampanya koşulları ve bitiş tarihi haber vermeksizin değiştirme hakkını saklı tutar.

12.2. Sözleşme konusu onun bir ürünü, yasal süreyi aşmamak kaydıyla ALICI'nın yerleşim yeri uzaklığına bağlı olarak PLATFORM'daki ön bilgiler bölümünde belirtilen bölgesel ALICI veya ALICI'nın gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içinde ürün ALICI’ya olağanüstü bozulma gecikmeler hariç teslim edilememesi durumunda, ALICI’nın Sözleşmesi’ni feshetme hakkı saklıdır. ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN’lerde sevkiyat tarihi değişkenlik gösterebileceği gibi sevkiyat bilgisi ALICI ile paylaşılacaktır. Sözleşme konusu ÜRÜN/ler’in üçüncü kişi bir tedarikçiden temin edilmesi halinde tedarik süreci yaşanabilecek aksamalarda teslim süresi ayrıca ilave edilecek ve yeni sevkiyat tarihi bilgisi ALICI ile paylaşılacaktır. 10.1. Kredi Kartı İle Ödemede İade

a) ALICI ürünü kaç taksit ile aldıysa banka ALICI’ya geri ödemesini taksitle yapmaktadır. Banka tarafından ALICI’ya yapılacak iade şekli BANKA ile ALICI arasında olup SATICI/SAĞLAYICI ve/veya ÜRETİCİ’nin bu konuda herhangi bir sorumluluğu yoktur.



b) ÜRETİCİ banka ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, banka poslarından yapılan taksitli harcamaların ALICI'nın kredi kartına ödenmesi durumunda, konuyla ilgili müdahil kesinti durumunun kesilmesi için talep edilen iade tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına banka tarafından aktarılır. ALICI'nın satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesimi kesilmezse her ay kartı 1 (bir) iade yansıyacak ve ALICI iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri alındıktan sonra, iade anında ödenmiş olduğu taksitleri sayılana kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.



c) Kart ile arama mal ve hizmetin ödenmesi durumunda ÜRETİCİ, Banka ile yapılmış olan sözleşme gereği ALICI'ya nakit para ile ödeme yapamaz. Kredi kartıyla yapılan ödemelerin yerine aynı kredi kartına yapılır.

10.2. Havale/Eft Ile Ödemede İade

a) ALICI’nın verdiği beyanname banka hesabına iade edilir.

 

10.3. Hediye Çeki ile Yapılan Ödemede İade



a) Hediye çeki sırasında gerçekleşen siparişlerde nakit ödeme yapılamaz, iade hediye çeki ile yapılır.

 

GARANTİ KAPSAMI VE SATIŞ SONRASI HİZMETLER

Satılan ÜRÜN, SATICI/SAĞLAYICI tarafından 2(iki) sene boyunca garanti kapsamındadır.

ÜRÜN'de üretilen bir yıpranma değişimi halinde SATICI/SAĞLAYICI, garanti süresi içerisinde talepin kendilerinin iletilmesinden itibaren yasal sürelerde sorunu çözmeyi taahhüt eder. üretimdeki kusurlar, teslimat anında SATICI/SAĞLAYICI’ya bildirilmelidir.

ALICI’nın kullanım sorunlarından olaylar durumları Garanti Kapsamında değildir.

 

GENEL HÜKÜMLER

12.1. ALICI, ÜRETİCİ’ye ait PLATFORM’da Sözleşme konusu ÜRÜN/ler’in temel özellikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgilerin saklandığı, sahibi bilgi olup olmadığı, elektronik ortamda tutulması gereken teyidi kabul, beyan ve taahhüt eder. ALICI'nın; Ön Bilgilendirmeyi elektronik ortamda teyit etmesi, mesafeli satış ömrünün dağılmasından önce, SATICI /SAĞLAYICI tarafından ALICI' ya teslim edilmesi gereken adresi, siparişi verilen ÜRÜN/ler'e ait temel özellikler, bozulmayan vergiler dahil fiyatını, ödeme ve teslimatın tamamlanması de doğru ve olarak kabul ettiğini, beyan ve taahhütte bulunduğunu beyan eder. SATICI/SAĞLAYICI, dilediği zaman ve mevcut herhangi bir bildirime gerek olmaksızın, ürün fiyatlarını değiştirme ve/veya kampanya koşulları ve bitiş tarihi haber vermeksizin değiştirme hakkını saklı tutar.

12.2. Sözleşme konusu onun bir ürünü, yasal süreyi aşmamak kaydıyla ALICI'nın yerleşim yeri uzaklığına bağlı olarak PLATFORM'daki ön bilgiler bölümünde belirtilen bölgesel ALICI veya ALICI'nın gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içinde ürün ALICI’ya olağanüstü bozulma gecikmeler hariç teslim edilememesi durumunda, ALICI’nın Sözleşmesi’ni feshetme hakkı saklıdır. ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN’lerde sevkiyat tarihi değişkenlik gösterebileceği gibi sevkiyat bilgisi ALICI ile paylaşılacaktır. Sözleşme konusu ÜRÜN/ler’in üçüncü kişi bir tedarikçiden temin edilmesi halinde tedarik süreci yaşanabilecek aksamalarda teslim süresi ayrıca ilave edilecek ve yeni sevkiyat tarihi bilgisi ALICI ile paylaşılacaktır. 10.1. Kredi Kartı İle Ödemede İade

a) ALICI ürünü kaç taksit ile aldıysa banka ALICI’ya geri ödemesini taksitle yapmaktadır. Banka tarafından ALICI’ya yapılacak iade şekli BANKA ile ALICI arasında olup SATICI/SAĞLAYICI ve/veya ÜRETİCİ’nin bu konuda herhangi bir sorumluluğu yoktur.



b) ÜRETİCİ banka ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, banka poslarından yapılan taksitli harcamaların ALICI'nın kredi kartına ödenmesi durumunda, konuyla ilgili müdahil kesinti durumunun kesilmesi için talep edilen iade tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına banka tarafından aktarılır. ALICI'nın satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesimi kesilmezse her ay kartı 1 (bir) iade yansıyacak ve ALICI iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri alındıktan sonra, iade anında ödenmiş olduğu taksitleri sayılana kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.



c) Kart ile arama mal ve hizmetin ödenmesi durumunda ÜRETİCİ, Banka ile yapılmış olan sözleşme gereği ALICI'ya nakit para ile ödeme yapamaz. Kredi kartıyla yapılan ödemelerin yerine aynı kredi kartına yapılır.

10.2. Havale/Eft Ile Ödemede İade

a) ALICI’nın verdiği beyanname banka hesabına iade edilir.

 

10.3. Hediye Çeki ile Yapılan Ödemede İade



a) Hediye çeki sırasında gerçekleşen siparişlerde nakit ödeme yapılamaz, iade hediye çeki ile yapılır.

 

GARANTİ KAPSAMI VE SATIŞ SONRASI HİZMETLER

Satılan ÜRÜN, SATICI/SAĞLAYICI tarafından 2(iki) sene boyunca garanti kapsamındadır.

ÜRÜN'de üretilen bir yıpranma değişimi halinde SATICI/SAĞLAYICI, garanti süresi içerisinde talepin kendilerinin iletilmesinden itibaren yasal sürelerde sorunu çözmeyi taahhüt eder. üretimdeki kusurlar, teslimat anında SATICI/SAĞLAYICI’ya bildirilmelidir.

ALICI’nın kullanım sorunlarından olaylar durumları Garanti Kapsamında değildir.

 

GENEL HÜKÜMLER

12.1. ALICI, ÜRETİCİ’ye ait PLATFORM’da Sözleşme konusu ÜRÜN/ler’in temel özellikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgilerin saklandığı, sahibi bilgi olup olmadığı, elektronik ortamda tutulması gereken teyidi kabul, beyan ve taahhüt eder. ALICI'nın; Ön Bilgilendirmeyi elektronik ortamda teyit etmesi, mesafeli satış ömrünün dağılmasından önce, SATICI /SAĞLAYICI tarafından ALICI' ya teslim edilmesi gereken adresi, siparişi verilen ÜRÜN/ler'e ait temel özellikler, bozulmayan vergiler dahil fiyatını, ödeme ve teslimatın tamamlanması de doğru ve olarak kabul ettiğini, beyan ve taahhütte bulunduğunu beyan eder. SATICI/SAĞLAYICI, dilediği zaman ve mevcut herhangi bir bildirime gerek olmaksızın, ürün fiyatlarını değiştirme ve/veya kampanya koşulları ve bitiş tarihi haber vermeksizin değiştirme hakkını saklı tutar.

12.2. Sözleşme konusu onun bir ürünü, yasal süreyi aşmamak kaydıyla ALICI'nın yerleşim yeri uzaklığına bağlı olarak PLATFORM'daki ön bilgiler bölümünde belirtilen bölgesel ALICI veya ALICI'nın gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içinde ürün ALICI’ya olağanüstü bozulma gecikmeler hariç teslim edilememesi durumunda, ALICI’nın Sözleşmesi’ni feshetme hakkı saklıdır. ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN’lerde sevkiyat tarihi değişkenlik gösterebileceği gibi sevkiyat bilgisi ALICI ile paylaşılacaktır. Sözleşme konusu ÜRÜN/ler’in üçüncü kişi bir tedarikçiden temin edilmesi halinde tedarik süreci yaşanabilecek aksamalarda teslim süresi ayrıca ilave edilecek ve yeni sevkiyat tarihi bilgisi ALICI ile paylaşılacaktır.
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI, TİCARİ ELEKTRONİK İLETİ VE GİZLİLİK POLİTİKASI

13.1. 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”), ilgili MEVZUAT ve SATICI/SAĞLAYICI’nın KVKK ve Gizlilik Politikasına uygun olarak kişisel veri olarak nitelenen ALICI’ya ait ad, soyad, e-posta adresi, T.C. Kimlik numarası, adresi, telefon numarası, demografik veriler, mali veriler vb. bilgiler; sipariş almak, ürün ve hizmetleri sunmak, ürün ve hizmetlerin yayılması, sistemsel dağılımı çözümü, ödeme başlar, -önceden onay bültenleri halinde- siparişler, ürünler ve hizmetler hakkında pazarlama planlarında kullanılmak üzere, ALICI'ya ait bilgilerin güncellenmesinde ve üyeliklerin yönetimi ve sürdürülmesi ile ALICI ile SATICI/SAĞLAYICI arasında kurulan mesafeli satış sözleşmesi ve sair sözleşmelerin ifası amacıyla ve 3. kişinin teknik, lojistik ve benzeri diğer kullanabileceğin SATICI/SAĞLAYICI tarafından sağlanabilmesi için yukarıda sayılan veriler SATICI/SAĞLAYICI, Depo Dünya A.Ş. ve üçüncü kişi ve/veya kuruluşlar tarafından KVKK MEVZUAT’a uygun olarak kaydedilebilir, arşivlerde saklanabilir, kullanılabilir, güncellenebilir, paylaşılabilir, aktarılabilir ve garanti edilebilir şekilde işlenebilir. ALICI, SATICI/SAĞLAYICI’nın belirtilen boyutlarıyla işbirliği içinde yer alan gerçek ve/veya tüzel kişiler içinde, kişisel verilerin iletilmesi, özelliklerine ve özelliklerine 6698 sayılı KVKK kapsamında açıkça onay kayıt beyanı ve kabul eder. İşlenen kişisel veriler, SATICI/SAĞLAYICI’nın KVKK ve Gizlilik Politikası’na ve ilgili MEVZUAT’a uygun olarak gerekli sürenin sonunda silinir, yok edilir veya anonim hale getirilir. ALICI, KVKK ve ilgili MEVZUAT hakkında SATICI/SAĞLAYICI’nın PLATFORM’unda yer alan KVKK Aydınlatma Metni’ni inceleyerek yeteneğini kabul ve beyan etmektedir.

13.2. PLATFORM'da bilgilerin korunması, gizliliği, kullanımı-kullanımı ve iletişimler ile diğer özellikler kısaca (PLATFORM'un ilgili bölümlerinde özet-detaylı olarak cari esasları) belirtilen gizlilik kuralları-politikası ve şartlar geçerlidir.

13.3. ALICI tarafından PLATFORM’a girilen bilgiler ve işlem güvenliği için gerekli önlemler SATICI/SAĞLAYICI genelinde sistem içinde, bilgi ve işlemin mahiyetine göre günümüz teknik olanaklarından alınmıştır. Bununla birlikte, söz konusu bilgiler ALICI cihazından girildiğinde ALICI tarafından korunmaları ve ilgisiz kişilerin erişilememesi için, virüs ve benzeri zararlı uygulamalara ilişkin olanlar dahil, gerekli uygulamaların işlenmesi sorumluluğu ALICI'ya aittir.

13.4. ALICI'nın sair suretle verdiği kişisel veri ve ticari elektronik iletişimlerine izin vermelerinin yanı sıra ve teyiden; ALICI'nın PLATFORM'a kayıtlı ve alışverişleri sırasında edinilen bilgileri SATICI/SAĞLAYICI, dahil olduğu DEPO DÜNYA A.Ş. mevcut ve ilerideki iştirakleri, bağlı şirketleri, ortakları, halefleri ve/veya bunları belirleyecekleri üçüncü kişileri/kuruluşlar tarafından muhtelif ürün/hizmetlerin yıllıkları ve her türlü bilgilendirme, reklam-tanıtım, iletişim, promosyon, satış, pazarlama, mağaza kartı, kredi kartı ve üyelik uygulamalar amaçlı yapılabilir elektronik ve diğer ticari-sosyal iletişimler için, belirtilenler ve halefleri nezdinde süresiz olarak veya öngörecekleri süre ile kaydedilebilir, basılabilir/manyetik arşivlerde saklanabilir, gerekli olan hallerde güncellenebilir, paylaşılabilir, aktarılabilir, aktarılabilir, kullanılabilir ve garantilerle işlenebilir. Bu veriler ayrıca kanunen sürdürülmesi gereken merci ve Mahkemelere iletilebilir. ALICI, kişisel olan-olmayan mevcut ve yeni bilgilerin, kişisel verilerin korunması hakkında mevzuat ile elektronik ticaret mevzuatına uygun biçimde yeteneklerin kullanımı, paylaşıma, çalışmalara ve kendisine ticari olan-olmayan elektronik iletişimler ve diğer iletişimlerin yapılmasına muvafakat ve izin verir.

13.5. ALICI SATICI/SAĞLAYICI’ya belirtilen iletişim kanallarından ulaşarak veri kullanım-işlenmelerini ve/veya aynı kanallardan kanuni sırayla ulaşarak ya da kendisine gönderilen elektronik iletişimlerdeki kırmızı ücretleri kullanarak iletişimleri her zaman için durdurabilir. ALICI'nın bu hususu açık bildirimine göre, kişisel veri işlemleri ve/veya yazılımlar iletişimler yasal azami süre içinde durdurulur; ayrıca, yasal muhafazası gerekenler ve/veya olanlar dışında kalan bilgiler, veri kayıt bölümünün silinmesi veya da kimliği belli olmayacak şekilde anonim hale getirilir. ALICI tarafından kişisel verilerin işlenmesi ile ilgili işlemler, aktarılan kişiler, eksik veya yanlış olması halinde, düzeltilen bilgilerin üçüncü ilgili üçüncü kişilere bildirilmesi, verilerin silinmesi veya yok edilmesi, otomatik sistemlerin ile analiz edilmesi sureti ile kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkması itiraz, bozulan kanuna aykırılık olarak sorunun nedeni ile zarara uğramaması halinde giderilmesi gibi SATICI/SAĞLAYICI'ya her zaman devam eden iletişim kanallarından başvurabilir ve bilgi alabilirsiniz. Bu sorunlardaki başvuru ve büyümeler yasal azami süreler içinde yerine getirilecek yahut hukuki gerekçeleri açıklanarak kabul edilemeyecektir.

13.6. ÜRETİCİ/SATICI/SAĞLAYICI yapının gerekli görebileceği her türlü değişiklik yapma değişimini saklı tutar; bu değişiklikler ÜRETİCİ/SATICI/SAĞLAYICI tarafından PLATFORM’sa veya diğer uygun parçalarla duyurulmasından itibaren geçerli olur.

13.7. ÜRETİCİ, ALICI tarafından siteye kayıt kayıtlı veya daha sonra kendisi tarafından güncellenen adres, e-posta adresi, sabit ve mobil telefon hatları ve diğer iletişim bilgileri üzerinden iletişim geçilme amacı ile mektup, e-posta, SMS, telefonla doldurulması ve diğer iletişim, pazarlama, bildirim ve diğer taraflarla ticari elektronik iletişim metni açık rıza onayı bulunan ALICI'lara ulaşarak değişiklikler için izin alma hakkı mevcuttur. ALICI, işbu Sözleşme'yi kabul etmekle ÜRETİCİ'nin kendisine yönelik yukarıda belirtilen iletişim yayınlarında bulunabileceğini ve güncellenebileceğini veya değiştirilebileceği takdirde izin alacağını kabul ve beyan etmektedir.

13.8. PLATFORM'dan ulaşılan diğer sitelerde kendilerine ait gizlilik-güvenlik kuralları ve kullanım şartları geçerlidir, gösterilen ihtilaflar ile menfi sonuçtan ÜRETİCİ/SATICI/SAĞLAYICI sorumlu değildir.

TEMERRÜT HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI

ALICI, ödeme işlemleri kredi kartı ile yaptığı durumda temerrüde düşmüş kredi kartı sahibi banka ile arasındaki kart sözleşmesi çerçevesi faiz ödemeyeceğini ve bankaya karşı sorumluluğu kabul, beyan ve tutarlılık eder. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; Doğacak masraflar ve vekâlet ücretini ALICI’dan talep edebilirsiniz.

Güven Damgası, yalnızca ilgili Tebliğ'in GDS tarafından incelenmesi, takibi ve kontrolü sağlanan mevzuata ilişkin kriterlerin varlığına ilişkin bilgiler verir. Bunun dışında Güven Damgası Sağlayıcısı, hiçbir kesin bağlantı sözleşmesi arasındakinin garantörü ya da tutarlılığı olmayan olarak anlaşılamayacağı gibi, E-ticaret sitesinde bulunan mal ya da hizmetlerin ayıptan ari vasıflarının ve eksiksiz temin ve tesliminin kefili de değildir.Ayrıca Güven Damgası Sağlayıcısı malın teslim edilmemesi, geç teslim edilmesi ya da taahhüt edilen niteliklere uygun olarak teslim edilmemesi hallerinden hukuken hiçbir teminat sorumlu tutulmaz'



 



UYGULANACAK HUKUK VE GÖREVLİ MAHKEME

İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi ile ilgili çıkacak ihtilaflarda; her yıl Ticaret Bakanlığı tarafından ilan edilen değere kadar İl veya İlçe Tüketici Sorunları Hakem Heyetleri, söz konusu değerin üzerindeki ihtilaflarda ise Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.

 

DELİL ANLAŞMASI

 

Bu Sözleşme'den ve/veya gelecekten doğabilecek her türlü uyuşmazlığın çözümünde SATICI/SAĞLAYICI kayıt edilir (bilgisayar-ses kayıtlı gibi manyetik ortamdaki kayıtlar dahil) kesin delil oluşturur.

YÜRÜRLÜK

İşbu Sözleşme’nin kabul edilmesi onaylanması ve PLATFORM üzerinden kabul edilen siparişe ait ödemenin gerçekleşmesi ile birlikte ALICI, işbu Sözleşme’nin tüm sözleşmeleri yapılmış sayılacak ve işbu Sözleşmenin gizli bilgileri girilecektir.



ALICI, SATICI/SAĞLAYICI ve ÜRETİCİ'nin adı, unvan, açık adres, telefon ve diğer erişim bilgileri Sözleşme konusu hizmetin temel özellikleri, vergiler dahil olmak üzere satış fiyatı, ödeme şekli, durma konuşma hizmeti ile ilgili tüm ön bilgiler ve “cayma” hızları kullanımı ve bu hakların nasıl değiştirilebileceği, şikayet ve itirazlarını iletebilecekleri resmi makamlar ve sözleşmenin getirdiği tüm hak ve aktarımler konusunda anlaşılır, internet ortamına ve 6502 Sayılı Kanun'a uygun şekilde SATICI/SAĞLAYICI tarafından bilgilendirildiği buda doğru ve eksiksiz olarak bilgi sahibi olduğu, bu ön bilgilerin elektronik olup olmadığını teyit etmek ve sonrasında sipariş vermek, Sözleşme şartlarını kabul eden taraf olmak ve herhangi bir itirazın kabul edilmemesi, beyan ve taahhüt eder.



PLATFORM'da yer alan Ön Bilgilendirme Formu ve ALICI tarafından verilen sipariş üzerine düzenlenen fatura işbu Sözleşme'nin parçalarıdır.

 

:

SATICI/SAĞLAYICI :

TARİH :